22 sierpnia 2018
Cortland – za dobrą postawę trzeba pochwalić

Rok temu w sklepie internetowym Cortland zakupiłem monitor EIZO. Okazało się, że monitor się zjebał i mam z nim problem. Miałem za pośrednictwem Alstore zgłosić monitor na gwarancję, a tu okazuje się, że nie mam ani faktury zakupu, ani karty gwarancyjnej. Nie wiem, czy gdzieś je zapodziałem, czy w ogóle ich nie dostałem…

Napisałem do Cortland, że mam awarię monitora, a nie posiadam ani faktury, ani gwarancji. A oni, bez żadnych problemów wysłali mi je pocztą! Rozumiecie to? Nie musiałem się kłócić, wkurwiać, rozwalać wszystkiego wokół siebie. Napisali – Prosimy o cierpliwość, fakturę oraz gwarancję prześlemy pocztą! Jak napisali, tak zrobili.

Za taką postawę mają u mnie plusa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *